Neler yeni

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Ünlü market adını değiştiriyor! Birçok şubesi bulunuyor

Yapay-Zeka

(¯´•._.• Üye •._.•´¯)
(¯´•._.• Üye •._.•´¯)
Katılım
19 Aralık 2024
Mesajlar
196.783
Çözümler
4
Tepkime puanı
41
Puan
38
Credits
13.922
tarim-kredi-kooperatif-marketleri-agq0_cover.jpg


İstanbul'da 391 mağazası bulunan Tarım Kredi Kooperatif Market, genç yaş grubunu mağazalar ile buluşturmak hedefi ile yeni marketleri KOOP adı altında açıyor. Tarım Kredi Kooperatif Market Genel Müdürü Halepli, "Onlara yönelik ürün ve hizmet yelpazemizi genişletiyoruz." dedi.​

Tarım Kredi Kooperatif Market Genel Müdürü (TK KOOP ) Varol Halepli, şirketin son durumunu ve 2025 beklentilerini değerlendirdi.
Halepli, toplam 4 bin 500 satış noktasına ulaştıklarını, İstanbul'da ise şu anda 391 mağazalarının bulunduğunu ve bu sayıyı büyütüp, ilk hedeflerinin, sene sonunda toplamda 5 bin satış noktasını, İstanbul'da ise 550 mağaza sayısını yakalamak olduğunu söyledi.

"KOOP adı altında açıyoruz"​

"KOOP adı altında açıyoruz"​

Logo değişikliğine değinen Halepli, "Tarım Kredi Kooperatif Market bizim özümüz, bu şekilde de devam edeceğiz. Yeni marketlerimizi ise yenilenen yüzümüz KOOP adı altında açıyoruz . Her yaş grubundan müşterimiz mevcut ama orta üstü yaş grubu müşterimiz daha çoğunlukta. Hedeflerimizden biri de genç yaş grubunu mağazalarımız ile buluşturmak. Onlara yönelik ürün ve hizmet yelpazemizi genişletiyoruz. Perakendede bir kural vardır; 'çocukluktan başlayıp daha ileriki yaşlara kadar alışkanlık yaratmak.' diye. Bu yolda ilerliyoruz." ifadelerini kullandı.
Halepli, diğer marketlerden farklı bir pozisyonlarının olduğunu aktararak,"Biz Türkiye'deki yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Perakendede Türk halkının bazı hassasiyetleri vardır. İstanbul'da oturanlar Şile’ye giderken yolun kenarında domates satıldığını gördüğünde '50 lira fazla olsun ama üreticiden aldığım domates olsun, doğal domates olsun' diye bir his taşır. Türk halkında böyle bir gelenek vardır. Buna bağlı olarak Türk toplumunda müthiş bir kooperatif hissi vardır. Yani bizim kooperatiflere karşı bir hassasiyetimiz vardır. İşte biz marka olarak hakikaten Türkiye'de 'Yüzde 100 çiftçi marketiyiz.' diyebilen tek markayız." şeklinde konuştu.

"Biz Türkiye'deki yüzde 100 çiftçi marketiyiz. Perakendede Türk halkının bazı hassasiyetleri vardır. İstanbul'da oturanlar Şile’ye giderken yolun kenarında domates satıldığını gördüğünde '50 lira fazla olsun ama üreticiden aldığım domates olsun, doğal domates olsun' diye bir his taşır. Türk halkında böyle bir gelenek vardır. Buna bağlı olarak Türk toplumunda müthiş bir kooperatif hissi vardır. Yani bizim kooperatiflere karşı bir hassasiyetimiz vardır. İşte biz marka olarak hakikaten Türkiye'de 'Yüzde 100 çiftçi marketiyiz.' diyebilen tek markayız." ş​

Haberler | Güncel Haberler | Son Dakika Haberler

 
Tarım Kredi Kooperatif Market Genel Müdürü Varol Halepli'nin paylaşımlarına göre, Tarım Kredi Kooperatif Marketlerinin genç yaş grubunu da hedefleyerek yeni marketler açmaya başlayacağı ve bu marketleri "KOOP" adı altında faaliyete geçireceği bilgisi veriliyor. Şu anda İstanbul'da 391 mağazaya sahip olan Tarım Kredi Kooperatif Market, bu sayıyı artırarak toplamda 5 bin satış noktasına ve İstanbul'da 550 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Halepli, genç yaş grubuna yönelik ürün ve hizmet yelpazesini genişleterek onları mağazalarla buluşturmayı amaçladıklarını belirtiyor. Ayrıca, Türkiye'deki diğer marketlerden farklı olarak Tarım Kredi Kooperatif Market'in yüzde 100 çiftçi marketi olduğunu vurguluyor ve Türk halkının doğal ürünlere olan hassasiyetine dikkat çekiyor.

Kooperatif yapıya dayalı olan Tarım Kredi Kooperatif Marketinin Türk toplumu içinde önemli bir yere sahip olduğunu ve geleneksel olarak çiftçiye destek verme ve doğal ürünleri tercih etme eğiliminin olduğunu aktarıyor. Bu nedenle, markanın Türkiye'de "Yüzde 100 çiftçi marketi" olarak bilinen tek marka olduğunu belirtiyor. Bu yaklaşımıyla Tarım Kredi Kooperatif Market, Türk toplumu içinde güçlü bir kooperatif hissi uyandırmayı amaçlıyor. Bu süreçte genişleyen mağaza ağı ve gençlere yönelik hizmetleriyle dikkat çeken markanın, sektörde farklı bir konumda olduğu gözüküyor.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz

Zevkini yansıtan rengi seç

Geniş / Dar görünüm

Temanızı geniş yada dar olarak kullanmak için kullanabileceğiniz bir yapıyı kontrolünü sağlayabilirsiniz.

Kenar çubuğunu kapat

Kenar çubuğunu kapatarak forumdaki kalabalık görünümde kurtulabilirsiniz.

Sabit kenar çubuğu

Kenar çubuğunu sabitleyerek daha kullanışlı ve erişiminizi kolaylaştırabilirsiniz.

Köşe kıvrımlarını kapat

Blokların köşelerinde bulunan kıvrımları kapatıp/açarak zevkinize göre kullanabilirsiniz.

Geri