H
haberci
Japon otomotiv devi Honda, tamamen otonom*araçlar için planlarını açıkladı;*2025'e kadar hiçbir sürücü müdahalesi gerektirmeyen arabalar üreteceğini duyurdu Araçlarına 2020'ye değin otoyol otomatik sürüş sistemini yerleştireceğini söyleyen Honda yetkilileri,*diğer bütün yollarla başa çıkabilen bir sistem için*beş yıla daha ihtiyaçlar olduğunu söylüyor
Diğer birçok otomobil üreticisi*gibi, Honda'nın otonom*sürüş sistemleri de kameralara, LiDAR ve radar sensörlerine dayanıyor Bu teknolojileri kullanarak, bir otomotiv standardizasyon kuruluşu olan SAE International'ın standartlarına uymayı hedefliyor
Otomatik otoyol sürüşü SAE Düzey 3'e eşit geliyor; bu seviyede sürücüler kontrolü bırakabiliyor fakat bununla beraber kontrolü geri edinmek için hazırlıklı olmaları gerekiyor SAE Düzey 4 ise sürücünün arabanın içindeyken bütün kontrolü bırakmasına izin veriyor Yani vasıta otoyollarda ve şehir halkı yollarında en ince ayrıntısına kadar kendi kendini sürebiliyor (birçok durumda)
Honda CEO'su Takahiro Hachigo, 2025'e değin Seviye 4 otomatik sürüş için tatmin edici teknolojiye ulaşmayı hedefliyor
Bunlara karşın, görünüşe bakılırsa Honda'nın çok da acelesi yok Rakibi Nissan gibi, zaten olan modellerine bazı akıllı sürüş özellikleri getirdi Honda Sensing ve AcuraWatch ile, şerit yardımlı sürüş, otomatik fren ve çarpışma uyarısı yapan arabaları var Nissan ise yeni ProPilot sisteminin 2020'ye değin Seviye 4 sürüşe hazırlanmış olacağına inanıyor Bununla Tokyo Olimpiyatları'na otomatik taksiler sunmayı da hedefliyorlar
Önceki HaberFIFA 18, Alex Hunter'ın YolculuğunuSürdürecek! Sonraki HaberEssential'ın Yeni Patenti Ortaya Çıktı!
Diğer birçok otomobil üreticisi*gibi, Honda'nın otonom*sürüş sistemleri de kameralara, LiDAR ve radar sensörlerine dayanıyor Bu teknolojileri kullanarak, bir otomotiv standardizasyon kuruluşu olan SAE International'ın standartlarına uymayı hedefliyor
Otomatik otoyol sürüşü SAE Düzey 3'e eşit geliyor; bu seviyede sürücüler kontrolü bırakabiliyor fakat bununla beraber kontrolü geri edinmek için hazırlıklı olmaları gerekiyor SAE Düzey 4 ise sürücünün arabanın içindeyken bütün kontrolü bırakmasına izin veriyor Yani vasıta otoyollarda ve şehir halkı yollarında en ince ayrıntısına kadar kendi kendini sürebiliyor (birçok durumda)
Honda CEO'su Takahiro Hachigo, 2025'e değin Seviye 4 otomatik sürüş için tatmin edici teknolojiye ulaşmayı hedefliyor
Bunlara karşın, görünüşe bakılırsa Honda'nın çok da acelesi yok Rakibi Nissan gibi, zaten olan modellerine bazı akıllı sürüş özellikleri getirdi Honda Sensing ve AcuraWatch ile, şerit yardımlı sürüş, otomatik fren ve çarpışma uyarısı yapan arabaları var Nissan ise yeni ProPilot sisteminin 2020'ye değin Seviye 4 sürüşe hazırlanmış olacağına inanıyor Bununla Tokyo Olimpiyatları'na otomatik taksiler sunmayı da hedefliyorlar
Önceki HaberFIFA 18, Alex Hunter'ın YolculuğunuSürdürecek! Sonraki HaberEssential'ın Yeni Patenti Ortaya Çıktı!